close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לארגן מסיבת יום הולדת בקלות

מערכת שורשח תמוז, תשפא18/06/2021

מסיבת יום הולדת לילדים שלכם היא חגיגה גדולה וחשובה, אבל גם אתגר לא פשוט...

תגיות:
מסיבת
יום הולדת לילדים שלכם היא חגיגה גדולה וחשובה, אבל גם אתגר לא פשוט. הרבה הורים מוצאים את עצמם בלחץ, רודפים אחרי הזנב, כדי "לסגור פינות" ולהספיק הכול בזמן. בשביל הילד שלכם, יום ההולדת והמסיבה שלו זה אירוע ענק, אבל שלא כמו אירועים גדולים של גדולים, באירוע הזה בדרך כלל לא שוכרים מומחה מארגן את הכול, וההורים צריכים לדאוג לכל הדברים בעצמם.

אז נכון, זה אפשר לחשוב שזה "רק מסיבת יום הולדת לקטנטנים", אבל כל מי שניסה להרים אירוע יום הולדת נעים, מרגש ומשמח בשביל הילדים שלו יודע שמדובר בהפקה לא פשוטה, שדורשת קשב, הכנות, תיאום וכיו"ב.

לפניכם מדריך קצר ופשוט שיצעד איתכם את השלבים מרעיון ליום ההולדת ועד לביצוע בשטח, כדי להקל עליכם את המסע המרגש, כדי שהילד שלכם יתרגש ואתם תהיו פנויים להיות איתו.

שלבי ארגון מסיבת יום הולדת:
? בחירת יום – אם אתם בסביבה שומרת שבת, אין שאלה בכלל, מדובר ביום חול. אם אתם בסביבה חילונית, כדאי לבדוק היטב. לעיתים יש ילד אחד או שניים שמגיעים מבתים שומרי שבת, ובמידה ותבחרו לעשות את האירוע בשבת, הילדים הללו עלולים למצוא את עצמם במצב לא נעים. לכן ההמלצה היא לעשות את מסיבת יום ההולדת ביום חול, כשעה וחצי או שעתיים לאחר סיום שעות הגן לקטנטנים, או קצת יותר מאוחר לילדי בי"ס.
? בחירת מיקום – כאן אתם עלולים לאתגר דווקא את ההורים. גם אם לכם יש מיקום נוח ונעים, קחו רגע לחשוב האם מיקום מסוג זה אכן נוח למוזמנים האחרים – מבחינת חנייה, פקקים וכיו"ב. בנוסף כמובן שיש להתחשב בעונת השנה מבחינת מקום פתוח או סגור למסיבה.
? קישוטים ליום הולדת – שני סוגים – הראשון, קישוטים ניטראליים, בלונים, סרטים צבעוניים וכיו"ב, חובה בכל יום הולדת. הסוג השני הוא קישוטים ספציפיים, שמתאימים לאהבה של הילד שלכם, כדורגל, גיבורי על, בלט, ידוענים, או כל דבר אחר.

פינוקים: אוכל והפתעות ליום הולדת
בחירת האוכל חייבת להתאים לטעם הקהל, וקטנטנים לרוב נהנים מאוכל פשוט, ולא כל כך מזין. אפשר לבחור תפריט הכולל פיצות, חומוס ופיתות, אולי נקניקיות, וכמובן לשלב עימם ירקות חתוכים ופירות, כדי שכולם יהיו לא רק מרוצים ושבעים, אלא גם בריאים, לרווחת ההורים.

עדיף לא לנסות להתחכם עם מנות מיוחדות במסיבות יום הולדת. מנות כמו סושי או רולים. הרבה ילדים פשוט יימנעו מלאכול, בגלל התחכום של המנה, וזה ייצור אי נעימות. במקום, מומלץ לשוחח עם הורים מהשכבה, כאלו שכבר עשו אירועי יום הולדת וראו מה הילדים בשכבה אוהבים, ומה נזרק כמעט בלי שימוש.

צ'ופרים והפתעות זה תמיד כיף, בייחוד אם זה משהו שאפשר לקחת הביתה. שקיות הפתעה עם ממתקים, צעצועים פשוטים שאפשר לרכוש בשקלים בודדים, ואפילו תמונות מודפסות או פולרואיד, ואם אתם רוצים שמסיבת יום ההולדת תמשיך הלאה עם הילד, מה שישמח אותו מאוד, שלחו לינק לאלבום תמונות וסרטונים מיום ההולדת מיד באותו הערב או למחרת.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה